helgen som var.

Började underbart i fredags då älsk och jag gick ner och la fram vårt tapetförslag och sen vandrade hemåt för att sälja mitt köksbord till Malin :)
Sen var det bara att göra sig i ordning inför jobbet, men innan jobb hann vi med att sitta på jockes balkong och sola lite! Hur skönt som helst!
Efter några timmar på jobbet bar det av till ryggan med Frida och Tes för god mat och trevligt umgänge!

Lördagen blev en shoppingdag då vi strosade lite och köpte lite nödvändigheter inför flytten. Den fortsatte sedan i Åhl med fika, blåsippsletande och till slut även middag innan tre timmar på jobbet. Dessa tre timmar avslutades med pizza med Johanna och Frida!

Söndag, minus en timma gjorde sig påmind och jag sov mest ifatt den medans gullet spelade boll. .det åts våfflor och vi åkte till H-fred för att lyssna på fina kören som jag hoppat av. Sen blev det återigen tre timmar på jobbet.














Kommentarer
Postat av: Janna

Och varför kom du inte upp till mig för?

2010-03-29 @ 15:45:19
Postat av: Stina

För att jag jobbade!

2010-03-30 @ 16:05:08
URL: http://stinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback