ursäktar min frånvaro.

Men helgen har varit hektisk :)
Började lördagen cirkus 5.30 med frukost sen var det jobbet hela dagen fram tills 15.00, duschen, sminket och sen en outfit passande ett lugnt litet 75årskalas. Lyckades, men hann inte ta nån bild, fan när man ser bra ut borde man ta ett kort! Iaf spenderades resten av dage dalen D med massa mysiga människor och god smörgåstårta men nu kan jag med gott samvete säga no more smörgåstårta!
Söndagen vaknades ganska tidigt, rekord för att vara oss faktiskt . .vi bestämde då att vi skulle ta en tur till Ingatorp och Möbelskavanken vilket väl va tur det för där hittade vi det framtida köksbordet. Blev även en sväng på Materialmännen för att få se tapetvalen vi har i större format. Sen var det bara att ratta hem äta middag och sen jobba.
Måndag morgon inte alltför olik lördagens, frukost 5.30 jobb till 15.30, laga mat, äta, sen slänga lite skräp. Till slut hamnade vi i soffan där vi bestämde lite mer med tapeterna och adressändrade.

Puh! Hängde ni med?

Nu ska jag i alla fall äta en dunderfrukost och sen pallra mig iväg på en promme innan jobbet.
Ha det gott vänner!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback