jag blev som jag blev när jag inte blev som jag skulle.

Hade en mycket givande dag igår. Det enda vettiga som gjordes av denna späda kropp var att sitta en timma på banken och nicka förståndigt när jag fick information om hur jag bör pensionsspara. Så nu gör jag det 300kr i månaden i 42 år kommer ge mig en skaplig avkastning när jag turnar 65. Jag kände faktiskt att jag fattade vad hon sa och hon var så otroligt duktig och pedagokisk. Vi hann även med mina sparkonton och fonder så nu är det ordning på det med! Hon tyckte jag var duktig och visste vad jag höll på med och jag var trygg i mitt sparande.
Guttans, sen gjorde det ju inte saken sämre att hon kände igen mig från jobbet och gav hela arbetsstyrkan beröm :) hehe, extrapoäng :)

Sen spenderades också tre timmar på jobbet med Bella och Tina och det var inte fel det heller :)
Dock kom ett litet bakslag vad gäller flytten, den lördagen jag tänkt flytta ska det vara marknad och torget kommer vara avstängt fredag och lördag. Så det kommer bli att göra allt på söndagen istället men det ska vi nog klara. Puh. Har tagit semester måndagen med så de kan komma och besikta "gamla" lägenheten och jag kan lämna ifrån mig nycklarna. Då får jag väl plocka i nya lägenheten med och få lite ordning.

Så nu av ren desperation och lite småstress över alla kartonger som står här ska jag äta en ordentlig frukost och sen ta tag i packning och märkning av lådor.

höres, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback