the battle is on.

Jag kan inte släppa Telias nya reklamlåt. . den och Bredbandsbolagets dängor ekar i skallen när jag ska sova och när jag vaknar . .jag nynnar den när jag diskar och jag sitter på jobbet och får timmarna att springa iväg tack vare två små reklamtunes.

Idag har Frida varit duktig och lagt ut några bilder från fredagen. .mina bilder från helgen ska jag förhoppningsvis få in i min dator imorgon.

Helgen har varit helt underbar, en riktigt kul kväll i fredags med många skratt och konstiga samtalsämnen, en bra lördag tillsammans med familjen resandes i de närliggande skogarna och kakbak med bästaste bror. Söndagen har spenderats i soffan, vid diskbänl och spis och i D-dala frysandes på en fotbollsplan. Nu är det hockey på tv så jag ska snart slänga ögonen på min bok.

Hoppas ni haft enbra helg vänner!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback