hardworkwork.

Uh, kroppen studsar fortfarande lite efter det otroligt sköna passet Zumba som lätt skulle få mig att åka till Horn på söndagar :)
Tjejen som höll i det, Anna, var jätteduktig och vi var många som ville testa på så salen var full och syret lite frånvarande. Vet inte om jag ska skylla på det eller att jag faktiskt tog ut mig riktigt ordentligt för shit pommes vad jag svettades!
Det var salsa, samba, orientalisk musik, reggae, hihop t.o.m country. Ena stunden såg vi ut som hinduer andra som bönder från Texas, jisses vilket pass! Helt klart en träningsform för mig.
Mer zumba åt folket. . Frida och jag pratade om att shoppa på tvshop och köra i vardagsrummet. .vad tror ni om det?! :)

Så nu har jag tagit igen förlorade kalorier med en kebabsallad och ska slänga mig i duschen och sen slappa i soffan framför tisdagens underbara tvtablå på femman.

Ha en skön kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback